tisdag 22 maj 2012

Det är helt okej att jobba

Ibland lämnar jag faktiskt Söder, för att jobba om inte annat. Ibland jobbar jag på Kungsholmen och ibland vid Stureplan. Så här fint har vi det i vår "lunchmatsal" på det senare kontoret. Notera även "däcksstolen" bakom min axel och att golvet är belagt som ett skeppsdäck. Om det ser ut som om jag äter frukost (mackor och ägg) är det till hälften rätt. Det är rester från ett frukostseminarium dagen innan.
Det här är väl möjligen det enda jag saknar i min lägenhet: Utsikt över takåsarna. Får passa på att spana in stan från ovan på luncherna. Överraskande många företag har väldigt mysiga små terrasser som man kan kika ner på härifrån.

1 kommentar:

  1. ...och medan du lunchade på taket vid Stureplan stod jag på Slottsbacken och slussade in tv-gäster till direktsändningen omkring prinsessan Estelles dop. Men nu är det sommarteater i Hågelbyparken som gäller, tack vare dig :-)
    Kram
    Gunilla

    SvaraRadera